Az FM rövidítés jelentése: Federico Mahora.
Az FM Group Polska parfümforgalmazó vállalat forgalomba hozta a sokak számára megfizethetetlen árú, márkás és igazán közkedvelt parfümök alternatív változatát. A termékeket ugyanazon eljárással, a legmagasabb minőségi követelményeknek megfelelően állítják elő. Célunk olyan kitűnő minőségű alternatív parfümök létrehozása, melyek kifogástalan minőségűek, ezáltal illat és egészségügyi elvárások tekintetében ugyanazon megelégedettséget nyújtják, mint bármely más termék, azonban lényegesen alacsonyabb, megfizethető áron. Próbálja ki Ön is!
A cég rövid története: Az FM Group kiszolgáló partnere a Perfand, mely cég az egyik legnagyobb, világhírű gyártótól szerzi be a parfüm alapanyagait. 1997 óta foglalkozik parfüm készítéssel és forgalmazással. Az FM 2004. szeptemberében kezdte meg ezen termékek forgalmazását network marketing értékesítés keretében. A cégvezető, Artur Trawinski Ausztráliából hazatérve az új trendek és néhány hazai szakértő segítségével hozta létre az FM Group-ot, azzal a céllal, hogy világméretű, mindenki számára elérhető hálózatot hozzanak létre. A cég jelenleg Lengyelországban, Szlovákiában, a Cseh Köztársaságban, Ausztriában, Magyarországon, Németországban, az Egyesült Királyságban, Szerbiában és Bulgáriában működtet raktárat. A közeljövőben nyílik még Románia és Ausztrália piaca is. |